Regulamin - Bachmacki Interklasowy Festiwal Filmowy

Przejdź do treści

Menu główne:

Regulamin

 
BACHMACKI INTERKLASOWY FESTIWAL FILMOWY - REGULAMIN
 
1.    V edycja Bachmackiego Interklasowego Festiwalu Filmowego odbędzie się dnia (termin zostanie ogłoszony wkrótce)
 
2.    Uczestnikami Festiwalu mogą być uczniowie klas 4-8 SSP nr 14 STO i gimnazjum nr 4 STO.
 
3.    Zgłoszony film musi być pracą własną, należy posiadać wszystkie prawa autorskie. W przypadku użycia cudzej własności w filmie, należy zamieścić autora i nazwę dzieła w napisach końcowych oraz w formularzu zgłoszeniowym.
 
a.    W filmie mogą brać udział osoby nieuczęszczające do szkół biorących udział w festiwalu, lecz nie mogą być nominowane.
b.    Wszystkie utwory muzyczne, fragmenty innych filmów muszą zostać wpisane do formularza zgłoszeniowego, inaczej mogą nie zostać umieszczone w Internecie.
 
 
4.    Zgłaszający film automatycznie zgadzają się na wykonanie kopii filmu.
 
5.    Film zostanie wyemitowany w Internecie po zaznaczeniu odpowiedniego pola w formularzu zgłoszeniowym oraz po dostarczeniu pisemnych zgód od rodziców lub prawnych opiekunów WSZYSTKICH uczestników filmu. W przypadku wystąpienia w filmie osób pełnoletnich należy dostarczyć pisemną zgodę tych osób na publikację filmu w internecie.
 
6.    Obowiązkowym tematem wszystkich filmów jest „Gra”.
 
7.    Prace należy oddawać do 31.03.2019 do sekretariatu szkoły na nośniku pamięci USB wraz z formularzem zgłoszeniowym. Film musi być zapisany w formacie .mp4 lub .wmv. Formularze zgłoszeniowe można pobrać ze strony www.biff.prv.pl.
 
a.    W specjalnych przypadkach termin może zostać wydłużony po konsultacji z organizatorami.
 
8.    W formularzu zgłoszeniowym muszą znaleźć się informacje dotyczące filmu - imiona i nazwiska twórców, zakres pracy (kto ją wykonywał).
9.    Filmy zrealizowane w ramach dnia językowego nie mogą przekraczać limitu długości trzech minut. Filmy muszą być w języku angielskim, francuskim, hiszpańskim lub niemieckim oraz muszą mieć polskie lub angielskie napisy.
 
10.    Treści ukazane w filmie nie mogą wykraczać poza treści dozwolone do lat 12. Niedozwolone jest ukazywanie w filmie krwi, brutalizmu, drastycznych obrazów, narkotyków, wyrażeń niecenzuralnych i podtekstów.
 
a.    Film uznany za nieodpowiedni może zostać ocenzurowany bądź niedopuszczony do konkursu.
 
11. Prace będą oceniane przez powołane przez organizatorów jury.
 
a.    Skład jury zostanie ogłoszony wkrótce.  
 
12. Możliwość wycofania filmu z konkursu jest dostępna tylko na miesiąc przed festiwalem. Decyzję muszą potwierdzić wszyscy twórcy filmu.
 
13. Oddanie filmu i formularza zgłoszeniowego oznacza akceptację regulaminu.
 
14. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do niedopuszczenia filmu niespełniającego wymogów regulaminu.
 
Copyright 2016. All rights reserved.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego